Monday, January 10, 2011

ארץ נהדרת- אוקי יאללה ממ ביי

Check out Big Brother Israel Season 3 Fansite Right Now!

האח הגדול 3



יפיופות כל התגובות הגרועות זה בנים הומואים או בנות שלא יודעות לפרגן לבנות שיותר יפות ומתוקות מהן....שיחקתן אותה
איזה טובות... אבל יש סירטון של ילדות בכיתה ג'!!!!
תיכנסו קוראים לו דנה ורום המקפלות ארץ נהדרת כנסו כנסו שווה!!!
ואני לא דנה ולא רום אני פשוט מכירה אותן.
הישראלים המטומטמים האלה עושים מהם צחוק
איזה אנשים מטומטמים כל העולם רוא את זה ושאני חושב אני מבין למה כל העולם שוונא ישראלים.
יש לי חברה אחת שחצנית ועוד אחרת החברה הכי טובה שלה קוראים להן עדן ומאי
הזאתי משמאל זאתי שחצנית וחושבת ת'צמה זאת עדן
והזאתי שיותר חושבת ת'צמה והמפגרת וחושבת שהיא יפה מצד ימין
קיצר גועל נפש.. בחים לא תנצחו בתחרות! מדיי יום אני נכנס ליו טיוב כדי למצוא ילדי וילדות כאפות מושפעים וחסרי חיים ....את המציאה שלי להיום עשיתי, יא מסכנות מה אתן שמחות מעצמכן תתבישו אחרי סרטון כזה עדיף לקפוץ מצוק מאשר שיזהו אתכן אחר כך....אני לא מבין אתן לא רוצות להתחתן יום אחד!!!! יפיופות כל התגובות הגרועות זה בנים הומואים או בנות שלא יודעות לפרגן לבנות שיותר יפות ומתוקות מהן....שיחקתן אותה.
מזה טוב אבל לא מצוין בוא נתערב שאתה לא תצליח
כמוהם חוץ מזה הם לא צריכים לעשות בול כמו בארץ נהדרת
זה מצויין מעולה !. יופי של חיקוי ובאמת אתם הכי שחקתם אותה

No comments:

Post a Comment